» статистика
1 | 2

Отговор

Тема: ВИВАКОМ - Измамници
Автор: r.clio
Дата: 30.10.2012 22:41


Виваком са измамници и притискат клиентите си да дават пари за нещо което не са ползвали.
При проверка на сметката си се оказва че имам 120 лв. фактура и текуща сметка 92 лв. за 2 дни ( а 2 дни преди това текуща сметка 0 лв). След обаждане до оператор на 123 се оказа ,че уж колежката е объркала като е въвела собствения ми номер за Груп 1, която беше спечелена от играта по случай годишнината. Казаха ми че до 5 дни ще оправят текущата сметка и фактурата (16.10). След 5 дни текущата сметка беше актуализирана, но фактурата не. Пак разговори с оператор, пак обещания - до няколко дни, вече до 10 дни. Днес след поредния опит да направя нещо ми заявяват че трябва да си платя тази фактура, ако не искам да ми спрат двете карти . Проблема е че тогава ще бъда нередовен абонат в тяхната система, съответно не мога да сключвам договори за преференциални условия и не мога да си закупя апарат или друго устройство за близките 6 месеца. А тъкмо се чудех дали да си преподпишем договорите в семейството ми - имаме доста карти към този оператор. Сега обмислям всички карти и номера да ги пренеса към друг оператор, щом като въобще не им пука за абонатите им и един елементарен казус не могат да разрешат толкова време, само че за да се пренесат трябва да се плати и тая измислена фактура, така че май ще си имаме новички номера. Проблема е че дори и да платя фактурата няма гаранция дали ще оправят следващата, а и дали няма да ми ги връщат от новите сметки - т.е. 10 лв. Х 12 месеца , или с други думи ставам абонат с договор без ДОГОВОР, а аз вече не искам да се занимавам с тоя оператор ( който до този проблем беше най-добрия за мен и на доста приятели го препоръчах) . Това е все едно да отида в магазина и на излизане да ми кажат дай такива пари за един хляб и един салам, а пък другия път като дойдеш може и да ти върнем парите ако решим. Всичко много ми намирисва, дори и да са объркали няма как да стане за 2 дни да навъртя над 90 лв. дори и при пазарни цени към любимият ми номер ( над 2 часа на ден разговори с този номер ) , а и 2 дни преди да стане проблема пак от 0 лв. до сумата от фактурата. Предполагам че при много абонати е допусната същата " СЛУЧАЙНА ГРЕШКА " , само че като знаем колко хора няма да се усетят, особено ако са малки сумите на фона на някоя голяма сметка.

Отговор

Тема: Re: ВИВАКОМ - Измамници  [Re: r.clio]
Автор: DeaconFrost
Дата: 30.10.2012 23:51


Ако не се лъжа има изменения в наредбата за преносимостта на номерата, касаещата неплатените фактури и неустойки, и по-точно че един номер може да бъде пренесен дори и да има неплатени такива. Проучи въпроса при оператора, където искаш да се преместиш

Отговор

Тема: Re: ВИВАКОМ - Измамници  [Re: r.clio]
Автор: Emuhead
Дата: 31.10.2012 09:35


За фактурата ще ти пуснат кредитно известие. Сумата може да я използваш за погасяване на бъдещи фактури или да си я изтеглиш в брой в произволен магазин, ако си титуляр на договора.
Казвам ти го отговорно защото съм имал случай със сбъркана фактура (бяха ми начислили инсталация на ТВ, която е безплатна) и съм се занивал с кредитни. Отнема им около седмица да го пуснат. После ми звъняха да се извиняват допълнително и да питат дали всичко вече е ОК

Редактирано от Emuhead на 2012-10-31 09:36:51.

Отговор

Тема: Re: ВИВАКОМ - Измамници  [Re: r.clio]
Автор: Одисей
Дата: 31.10.2012 09:39


Това не е много учудващо за БТК. По-некоректна фирма от тях няма. Не стига, че не предлагат никакво качество, ами не ни обръщаха и никакво внимание при многобройните опити да се свържем с тях. Искахме смяна на търговския представител, но все едно ни няма. Толкова им е бавен интернета, че направо нямам думи. Всеки месец им плащахме безобразни суми за нищо! Именно заради некоректното им отношение и безбожни цени фирмата в която работя премести над 300 абонаментни договора на гсм към Мтел, които ни дадоха над два пъти по-ниски цени и възможност да си закупм гсм-телефони. Края на годината и интернета ще се премести към Мтел на PON и заедно с него и фиксираните телефони. След като човек веднъж сърба попарата на БТК трябва да е мазохист за да остане на тях.

Отговор

Тема: Re: ВИВАКОМ - Измамници  [Re: Одисей]
Автор: Emuhead
Дата: 31.10.2012 09:44


Мтел ви дали възможност да....си закупите GSM телефони Направо съм потресен от тази неподозирана възможност, която се е отворила пред вас

Отговор

Тема: Re: ВИВАКОМ - Измамници  [Re: Emuhead]
Автор: r.clio
Дата: 31.10.2012 17:19


А защо изобщо е нужно да плащам някакви пари ( за което операторът е виновен ) , а след това да се налага да ми ги връщат, като най добре е тази фактура да се сторнира и да се издаде нова с реалната стойност. А ако нямам възможност да им дам такива пари пак си е мой проблем, така ли? Просто ще си ми спрат телефрона и да се оправям. В случая се чувствам принуден да бъде така, както Великия оператор Виваком е решил, че му е добре.

Отговор

Тема: Re: ВИВАКОМ - Измамници  [Re: r.clio]
Автор: Emuhead
Дата: 31.10.2012 17:49


Колега,
При другите оператори е абсолютно същото при сбъркани фактури. Имам карти и на трите, и май само при Глобул досега не съм имал случай да се налага да се пускат кредитни известия за надписани такси, таксувани безплатни разговори или други бози. Но доколкото съм чел в този форум при Глобул практиката е същата.
В случая проблема със сторнирането е в билинг системите. Вече пусната фактура се сторнира адски трудно. Поне такива са моите наблюдения във Виваком и Мтел, където съм се разправял за такива работи.

Редактирано от Emuhead на 2012-10-31 17:51:26.

Отговор

Тема: Re: ВИВАКОМ - Измамници  [Re: Emuhead]
Автор: nmnikolov
Дата: 31.10.2012 20:33


От опит от преди 2 седмици мога да кажа, че след мое пуснато оплакване за допълнителна начислена такса след прехвърляне на договор от Мтел към Виваком първите оправиха фактурата си на втория ден. Вечерта в неделя се обадих на националния номер на *88 и пуснах оплакване, че са ми начислили такса във фактурата след прехвърляне на номера, при условие, че съм платил неустойките до края на договора. Във вторник вечерта като отидох да платя сметката тя вече беше коригирана.

Отговор

Тема: Re: ВИВАКОМ - Измамници  [Re: nmnikolov]
Автор: Emuhead
Дата: 31.10.2012 23:16


Това е чудесна новина. Миналата година аз чаках при същия оператор близо 2 месеца за една начислена такса за спряна дейта карта. Първо 2 гъски в БЦ казаха, че са оправили нещата, но нищо не се случи. В крайна сметка след нелюбезен разговор с оператор на *88 ми пуснаха кредитно известие и оправихме таксата. В случая и аз имам вина, че въобще се занимавах с гъските в БЦ-то де, но двете 10 минути тракаха по компютрите си и се кълнаха, че всичко ще е наред и изглеждаха убедителни
Иначе при Виваком е мешана скара. През април ми бяха измислили една фактура от близо 60 лв. за интернет, който трябваше да е НАПЪЛНО безплатен. Тогава ги чаках около 3 седмици да си оправят батака, защото някои сладур беше въвел грешната промоция в билинга, и платих съответните 60 лв., които после си взех с кредитно известие от БЦ някъде към средата на май. През септември както казах ми бяха начислили такса за инсталация на ТВ, която не е дължима. Това го оправиха за 2 дена след разговор с 123 и при плащането на фактурата сумата вече беше коригирана.

Редактирано от Emuhead на 2012-10-31 23:20:31.

Отговор

Тема: Re: ВИВАКОМ - Измамници  [Re: Emuhead]
Автор: Beчния
Дата: 01.11.2012 01:12


Е как само на вас не ви върви се чудя и мая, не помня колко вече начислени сметки сам имал от Виваком защото го ползвам от години и се случва да не сработи нещо и така, след като си се обадил издават нова фактура и старата е невалидна нищо не трябва да плащаш. Успокой се. пиши ми на лична номера си за да го проверя лично. Имам приятел който е в Фирмените продажби, сега ще ти пиша лична.

Отговор

Тема: Re: ВИВАКОМ - Измамници  [Re: Beчния]
Автор: nmnikolov
Дата: 01.11.2012 08:36


Хаха е направо си признай, че работиш във Виваком

Отговор

Тема: Re: ВИВАКОМ - Измамници  [Re: nmnikolov]
Автор: Beчния
Дата: 01.11.2012 22:10


радвам се на Вивата , този месец имам 150 минути говорени с Европа мобилни , яко за без пари, нали ми опростиха месечната сметка

Какво стана с измамения всичко оправи ли се?

Редактирано от Beчния на 2012-11-01 22:11:19.

Отговор

Тема: Re: ВИВАКОМ - Измамници  [Re: Beчния]
Автор: Beчния
Дата: 02.11.2012 23:18



какво стана измамения в дън гора се покри...

Редактирано от Beчния на 2012-11-02 23:19:17.

Отговор

Тема: Re: ВИВАКОМ - Измамници  [Re: Beчния]
Автор: r.clio
Дата: 03.11.2012 13:10


Какво да стане. След оплакване и в сайта им на два пъти ми изпращат отговор че много ми се извиняват, като втория път ми напомнят че
"Бихме искали да Ви напомним, че е необходимо да извършите плащане, тъй като срокът за плащане е 18 календарни дни след края на отчетния период." и че корекцията ще бъде в следващата фактура.
Така че или плащам РЕКЕТА, или ми спират телефона. А защо изобщо е нужно да търся тук във форума служители на телекома да ми помагат, за да не си развалят реномето на фирмата. Не е ли по-добре проблемите да се решават бързо и по удобен за клиента начин, а не да показват, че за тях клиента е никой, и могат да се гаврят с него.

Отговор

Тема: Re: ВИВАКОМ - Измамници  [Re: r.clio]
Автор: sitecontact
Дата: 08.07.2013 09:57


И мен ме прекараха ВИВАКОМ. Купих си нов смартфон на 27-ми и му пуснах план за Интернет. Оказа се обаче, че плана за Интернет се активира на следващия ден - 28-ми. Аз обаче си включих телефона още след като си го купих и той е натеглил някакви неща от мрежата на цена от 1.80 на мегабайт. Само за няколко часа (вечерта на 27-ми) са ми напраскали 70 кинта за интернет. БАСИ ИЗМАМНИЦИТЕ! Сега ще ходя да се разправям за някакви простотии и да си губя времето!

Същото това се е случило и на 2-ма мои приятели, а предполагам и на много други хора.

Отговор

Тема: Re: ВИВАКОМ - Измамници  [Re: sitecontact]
Автор: Ванката
Дата: 08.07.2013 11:20


Е как така? Аз като сключвах договора преди с Виваком и пуснах нет, ми казаха че до два часа нета, ще ми е активен. Поне за това не излъгаха.

Отговор

Тема: Re: ВИВАКОМ - Измамници  [Re: sitecontact]
Автор: Rosen Petkov
Дата: 08.07.2013 12:40


То в договора си пише времето (24, 48, 72 часа и т.н.) за което трябва да бъде активирана услугата, ама няма кой да чете.

Редактирано от Rosen Petkov на 2013-07-08 12:41:23.

Отговор

Тема: Re: ВИВАКОМ - Измамници  [Re: Rosen Petkov]
Автор: AVKansazov
Дата: 08.07.2013 13:00


Обикновено пише "услугата ще бъде активирана до 24 часа" но не го спазват и я пускат до 1-2 часа.
Лошото е че когато най-малко очакваш решават да го спазят стриктно

Отговор

Тема: Re: ВИВАКОМ - Измамници  [Re: AVKansazov]
Автор: nmnikolov
Дата: 08.07.2013 17:44


Обикновено пише "услугата ще бъде активирана до 24 часа" но не го спазват и я пускат до 1-2 часа.
Лошото е че когато най-малко очакваш решават да го спазят стриктно


Е как така пише до 24 часа и като я пуснат след 1-2 часа това е нарушаване на условието? Като пише "до" може да ти го пуснат след 5 мин, може и след 15 часа.

Отговор

Тема: Re: ВИВАКОМ - Измамници  [Re: nmnikolov]
Автор: Rosen Petkov
Дата: 08.07.2013 20:24


Точно така ДО (24 часа) означава от 1 сек. до 24 часа. Друг е момента, че не винаги технологично е възможно ДАТА (интернет) пакета да бъде активиран автоматично с гласовата услуга. Първо трябва да се активира гласовата услуга, след това да мине известно време и тогава да се активира ДАТА услугата.

Редактирано от Rosen Petkov на 2013-07-08 20:25:05.
1 | 2

Форум

Твоето мнение | Нова тема

Samsung Galaxy Tab
Samsung Galaxy Tab

в MARS
529.00 лв.
429.00 лв.

Nokia Lumia 900
Nokia Lumia 900

в MAXGSM
849.99 лв.
837.00 лв.

BlackBerry PlayBook
BlackBerry PlayBook

в MARS
510.00 лв.
440.00 лв.