Начало | Форум » Операторите
1| 2| 3| 4| 5| 6| 7| 8

ТЕМА: Мтел/ Blizoo; плащане за непоискана ТВ услуга ?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Мтел/ Blizoo; плащане за непоискана ТВ услуга ? [RE:maxito2]

Снимка на nkolev_bg
nkolev_bg
Дата: 17.03.2017 13:37


Точно това си мисля.
Юристите няма какво да напрвят в случая, освен да предупредят вождовете измислили схемата и да им кажат колко е разхода за единица прегрешение (жалба).

Става дума за елементарен бизнес план, сметнал съм го грубо вече тук в темата. И начинът той да излезе негативен е повече жалби за да може сумата от глобите да надвиши приходите от таксите.

Ако се окажеш прав и не бъдат глобени, аз няма да загубя повече от 6-12лв, виж Мтел ще загубят бъдещите приходи от фамилните абонаменти (~80лв/мес), а държавните комисии ще пропуснат още един шанс да отчетат дейност и приходи в бюджета (дали?).

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Мтел/ Blizoo; плащане за непоискана ТВ услуга ? [RE:nkolev_bg]

Снимка на nmnikolov
nmnikolov
Дата: 20.03.2017 11:13


Комисията за защита на потребителите е спряла изпращането на есемеси за трите спортни канала Мtel Sport 1, Mtel Sport 2 и EDGE sport, съобщиха от ведомството.

С тези есемеси доставчикът е изисквал от потребителите да върнат съобщение с текст STOP и своето ЕГН, за да ги деактивират и да не заплащат месечна такса за каналите след изтичането на промоционалния период за въвеждането им.

Абонатите на цифровата телевизия няма да заплащат за тези канали след 31.03.2017 г., ако изрично не заявят желанието си да ги получават. Услугата е предплатена и няма да бъде предоставена, в случай че клиентът не внесе месечната такса в аванс.

Доставчикът се ангажира и с това да възстанови месечните абонаменти на всички свои клиенти, които са решили да продължат да гледат каналите в периода април - юни срещу заплащане, но спортното съдържание не е било достатъчно атрактивно за тях.

Новите правила са потвърдени и на сайта на търговеца, както и в телевизионната реклама.

До промяната се е стигнало след намесата на комисията във връзка с получени сигнали от граждани и информация, разпространена в социалните мрежи, посочват от ведомството.

"Обръщаме внимание на потребителите да следят информацията във фактурите си за предплатените услуги, за да се избегне предоставянето на незаявени такива и при съмнение да сигнализират в КЗП", призовават от комисията.


Може да видите този линк само ако сте регистриран.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Мтел/ Blizoo; плащане за непоискана ТВ услуга ? [RE:nmnikolov]

Снимка на AVKansazov
AVKansazov
Дата: 20.03.2017 11:37


Новите правила са потвърдени и на сайта на търговеца, както и в телевизионната реклама.

В сайтовете засега не виждам промяна. Бутона "деактивирай" в профила на близу си седи
1| 2| 3| 4| 5| 6| 7| 8

Форум