Начало | Форум » Операторите
1| 2

ТЕМА: Слаби търговци при операторите

Re: Слаби търговци при операторите [RE:solo5]

Снимка на Leo Kolev
Leo Kolev
Дата: 11.10.2017 10:46


По темата мога доста да изпиша, но кратко само ще добавя нещата които са ми отказвали, а реално ги е имало.
1.В теленор исках да взема дейта карта за 17лв-25гб.Служителката беше категорична, че такъв план не предлагат и дори ми отстъпи място до нея на компютъра за да се убедя сам.След като й показах планът, с голямо раздразнение го направи.
2.В Мтел и Виваком много обичат да лъжат, че ако се прехвърли теленорски номер при тях ще трябва да се заплатят само 3 месечни такси.
3.Всички като предлагат интернет го предлагат като неограничен сякаш няма мегабайти на максимална скорост.

Re: Re: Слаби търговци при операторите [RE:Leo Kolev]

Снимка на tzincbg
tzincbg
Дата: 11.10.2017 11:26


Да не забравяме и най-честата лъжа - не можем да прекратим договор без мениджъра,а него го няма. Та човек трябва да обиколи 2-3-4 магазина, за да стане...

Re: Re: Re: Слаби търговци при операторите [RE:tzincbg]

Снимка на solo5
solo5
Дата: 11.10.2017 12:06


А мениджъра бил ли е там, когато са разписвали договора?

Един път във Виваком един пич само дето не ми се разплака да не си закривам домашният телефон
"Сега ще ти дам 50% отстъпка, за да не го закриваш. А... ти си бил на 3,70лв на месец?! Тогава ще ти направя 0,50лв отстъпка, то и без това дали ще плащаш 2-3лв отгоре не те бърка " WTF
Казах му че моето семейство има над 60г общо изработени в БТК - Аз-10г, сестра ми-10г и майка ми - над 40г и въпреки това се изгавриха когато се опитах да закрия телефонен номер, ползван от починалата ми баба, който беше на името на баща ми. Изкараха, че бил преподписан за 2г скоро, после се оказа, че е разписан дистанционно от Варна при положение, че не им е регион и накрая като изпратих жалба до тях и КЗП се оказа че можем да го закрием. Разходиха ме 3-4 пъти с "можем-не можем" и им платих за цялата гяволия 5 месеца таксите, докато изясним ситуацията. Поясних на търговеца, че това е наказателна акция за тези 75лв, които ми надвзеха тогава. Казах му също, че това не е края и ще закрия 2 стационарни телефона, 2 GSM номера ще преминат към друг оператор, ще се закрие и ADSL
и ще оставя единствено номера на починалата ми майка, който е на 5-6лв месечна такса.
Като го погледнах видях най-тъжната физиономия, каквата не бях виждал от много време дотогава

P.S. За тези 2 години щях да платя около 2000лв за услугите, които закрих и изнесох от Виваком. А те с измама си откраднаха само 75лв от мен.
Въпреки всичко нямам лоши чувства към тях и при добра оферта и неадекватна реакция от Мтел мога да си мигрирам единият номер обратно във Виваком и да въздействам на баща ми също да си мигрира номера, който му прехвърлих. Вече не съм лоялен към никой и следя само за най-добрата оферта
Редактирано от solo5 на 11.10.2017 12:16.

Re: Re: Re: Re: Слаби търговци при операторите [RE:solo5]

Снимка на s_l_a_d_u_r_
s_l_a_d_u_r_
Дата: 11.10.2017 21:09


На мен ми се струва, че самият продавач лъже за да вземе по-голям бонус. Чудя се дали ако уведомя ръководството на Вивата, че еди-кой си ми е предложил план с заплаха, че сте спрат номера. Ще има ли последствия? Защото най-често звънят на възрастните и се почва договора изтича, трябва да подпишете. 4 години обяснвам, на нашите че няма да спре телефона и пак отиде и подписа. Най-накрая успях да ги прехвърля на друг оператор Та във всеки град има доста офиси,доста служители...абе трудна работа с тая тема.

Re: Re: Re: Re: Re: Слаби търговци при операторите [RE:s_l_a_d_u_r_]

Снимка на kleiamandes
kleiamandes
Дата: 12.10.2017 17:37


Буквално мениджърите им казват ' Продавай' .Била съм в оператор .Мениджъра казва : Не ме интересува как ще си направиш таргета.Направи го .
За стажа си там само 1 недоволен имах ,и то буквално защото не са ме слушали като говоря. А една грешна активация си я плащах като поп 12 месеца
Лъжат ,мажат защото всеки по-висок абонамент ,всеки по-скъп телефон ( артикул) е част от таргета.
Мтел обичат да казват ,спрете си картата от където е купена , а ако си я купил във Варна а си от Бургас?
Безкрайно много номерца и реплики за задържане като клиент.които са ми познати ,затова договорът си избирам предварително и го сключвам на място като им казвам :Колежка съм ,това искам това ми дай.Нищо повече нищо по-малко.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Слаби търговци при операторите [RE:kleiamandes]

Снимка на solo5
solo5
Дата: 12.10.2017 18:01


kleiamandes
Дата: 12.10.2017 17:37

Мениджъра казва : Не ме интересува как ще си направиш таргета.Направи го .


Между другото в случая мениджъра също е търговец и явно слаб мениджър. Това с "Не ме интересува как ще си направиш таргета.Направи го" може да ти го каже и чистачката на Мол-а
Мениджърът трябва да има малко по-различен подход в подобни ситуации, например като проведе разговор със служителя и да обсъди къде ще са трудностите за месеца на всеки служител и евентуално да име идея как да се справят с тях.
Такива мениджърчета дето само искат, а не се интересуват от друго си губят голяма част от екипите след време. След време неговите началници го губят доброзорно и него...
С това, което описваш като поведение съм сигурен, че и техните началници са такива и началниците на техните началници също... Та това е обяснението за недоволни от сървиса клиенти и голямото текучество в тези компании
1| 2

Форум